مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-19سياسي

اختصاص 100 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی قنوات اردستان 


100 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی بخش قنوات اردستان اختصاص می دهیم که بتوانیم با خودیاری مردم در این بخش اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

- ایسنا/اصفهان وزیر جهاد کشاورزی گفت: 100 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی بخش قنوات اردستان اختصاص می دهیم که بتوانیم با خودیاری مردم در این بخش اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سید جواد ساداتی نژاد، ظهر امروز(دوشنبه، 27 آذر) در حاشیه سفر به شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز به دعوت نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی سفری به این شهرستان داشتیم و از بخش های دامپروری، صنعت طیور، کشت های گلخانه و کارخانه های خوراک دام بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه امروز به صورت تخصصی موانع و مشکلات حوزه دامپروری و کشاورزی، طیور و بخش گلخانه ای شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: شهرستان اردستان از نظر وسعت بسیار پهناور است، اما از نظر منابع آبی دچار محدودیت هایی است و در توسعه این شهرستان باید از آب به صورت بهینه استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: یکی از درخواست های فعالان بخش دامپروری شهرستان کمبود زیرساخت ها بود که امروز حدود 100 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود زیرساخت و حدود 300 میلیارد ریال تسهیلات برای مجتمع های دامپروری شهرستان اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی قنوات اردستان 

اختصاص 100 میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی قنوات اردستان